onsdag 13 mars 2013

Semester och stickpodd

En semesterdag mitt i veckan helt utan anledning är inte alls dumt. Skrota omkring. Och beta av sånt som inte hinns med till vardags. Till exempel har jag äntligen blockat Vormorgunn!



Dessutom har jag, medan jag grejat med annat, lyssnat på Stickpodden. Jag har ju känt till den länge, men först i helgen kom jag mig för att ladda ner en pod-app till mobilen. Så i dag har jag fortsatt att lyssna. Det blev tre avsnitt, nästan i sträck, så det känns nästan som att öronen vibrerar lite.

Det är roligt att lyssna på två sticknördar (räknar mig själv som nörd, så det är bara positivt!). Nackdelen är att jag lyssnar på avsnitten i kronologisk ordning, så det är halloween och julpyssel som är aktuellt i min stickpodd-värld. Men jag ska nog snart vara ikapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar