torsdag 4 februari 2016

Pipe buff - och en ny halstub


Här är bild på min Pipe buff som blev färdig för ett bra tag sen. Formen ser jättekonstig ut på bilden, där buffen ligger i snön, men den blev så bra! Jag har skrivit mer om buffen i det här blogginlägget.

Genom att jag taggade min buff på Instagram, var jag med i Garntuas utlottning av garnkit - och jag vann! Det blev en fin julklapp.



Här är mitt garnkit. Och den påbörjade stickningen (jag har kommit lite längre sedan bilden togs).

Jag tänkte först börja med ännu en buff, men eftersom jag blev så nöjd med min Rayures-tub, så får det bli ännu en ny, randig halstub. Julklappsgarnerna kommer kanske inte att räcka, men jag är tämligen säker på att jag kommer att hitta något att komplettera med i garnskåpet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar