lördag 10 mars 2012

Att göra som man säger

Jag satte några träningsmål i mitten av februari. Så här har det gått:


Hålla konditionen igång med ett medelpass spinning i veckan.
Jadå, med något undantag.

Eventuellt också ett pass spinnintervall.
Nej. Det enda intervallpass jag bokat in mig på ersattes med ett vanligt medelpass.

Fortsätta rehabträningen, kombinera med löpning på band.
Ok. Men för sällan.

Lägga på lite bålträning (har skaffat ett redskap som jag förväntar mig mycket av!).
Nja. Jag kör lite bålträning i samband med rehabpassen. Med betoning på lite.
”Redskapet” är helt bortglömt. Dags att ta fram cykelpumpen..

Springa ute två pass i veckan, varav ett ska vara minst 50 minuter. 
Yes. Det enklaste träningsmålet. Har nog bara missat ett pass.

Alltså:
Med lite bättre planering så...

25 mars – ett bra datum för nya mål. Inte bara för att sommartiden börjar då. Kanske har det klarnat lite när det gäller hur mycket löpning min högra ”plantar fasciit-fot” tål.

1 kommentar:

  1. Bra mål, och jag tycker du kommit en härlig bit på vägen, bra jobbat:)))
    Kram Sanna

    SvaraRadera