söndag 11 november 2012

Motspänstig kropp

Nä, löpning är inte min melodi just nu. Det stramar i musklerna och gamla problem kommer tillbaka. Jag har fuskat med stretchen, men har samtidigt börjat tvivla på att det går att stretcha bort mina känningar i lårens baksida.

Har sprungit trots allt, och även kört ett alternativträningspass på Friskis: Core. Mycket bra pass, var lagom mörbultad i nästan hela överkroppen dagen efter. Det kan bli fler gånger, nyttigt som bara den.

Tisdagens löppass
Tid: 48.02
Medelpuls: 141
Maxpuls: 156 
Kommentar: Roade mig med korta intervaller mitt i löprundan. Först 1.30-minutersintervaller, sen blev det för jobbigt att hålla ordning på klockan, så jag ruschade mellan lyktstolpar i stället.


Lördagens långpass
Tid: 1.00.41
Medelpuls: 142
Maxpuls: 160


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar