lördag 26 januari 2013

Stela ben

Jag har tröttnat lite på kylan, så igår ställde jag in den planerade transportlöpningen hem från jobbet. Det skulle ju bli mildare i dag enligt prognoserna, och har det blivit - så nu laddar jag för ett långt lördagspass.

Är det alltför dåligt fäste sänker jag ambitionerna. Det ska faktiskt vara roligt också!

Onsdagens transportlöpning från jobbet
Sträcka: 8 km
Tid: 50.07
Medeltempo: 6.15
Medel-/maxpuls: 139/151
Kommentar: Hade beräknat att sträckan skulle bli 7 km men det var lite längre än jag trodde. Det kändes isande kallt, minus 14 grader. Skönt att ta t-banan den sista biten, som planerat.

Måndagens tuffa morgonpass
Sträcka: 10,7 km
Tid: 1.10,39
Medeltempo: 6.36
Medel-/maxpuls: 139/150
Kommentar: Tranportlöpning till jobbet. Efter 4 km ville jag sätta mig ner i en driva och inte resa mig igen. Tur att man inte ger efter för sina impulser :-) Jag kom fram till jobbet så småningom, men fort gick det inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar